Rabu, 30 Jun 2010

~welcome JULY,,,~

salam...

kawan2, esok dah julai dah,,, harapan aku untuk bulan julai ni ialah :

1. setelkan sume problem before masuk ramadhan
2. bermaaf2an ngan semua orang yg aku penah buat salah, before ramadhan gak
3. aku nak jadi lebih baek dari bulan2 yg sebelumnya
4. aku da nak kena plan untuk hidup aku pasni (meaning pas abis blaja ni la, either nak sambung ke, xpun kije ker, xpun tunggu org masuk meminang yo lah)
5. plan for kenduri doa slamat and kenduri untuk sambut puasa
6. tempah baju kurung raya, tapi maybe aku beli abaya gak kot tahun ni... BLACK in color
7. aku kena jumpe TAYMEN, owner kedai airbrush yg katanya nk bagi promotion wt airbrushing utk keta aku
8. untuk class bln julai aku kena tunggu jadual dlu, so xleh nak citer banyak lagi la kan...
9. kena buat azam baru la semester ni, aku berazam utk buat yg sgt baek utk sem akn dtg ni utk naikkan lagi pionter aku...

so kawan2 doakan kejayaan aku yer, aku pun sama doakan kejayaan korang... sayang sgt kat korang...
thanx for everythings yar,.... Tuhan jer yg bisa membalas semuanya... amin

with love
zatil husna
a.k.a
AMNA LUNA 

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan