Sabtu, 1 Mei 2010

~kenangan lalu bertandang tanpa diundang~

salam,,,,
kawan2, apa perasan anda bila suatu hari tu datang bekas kekasih anda menghantar sekeping kad kepada anda??? dengan penuh tanda anda membuka kad tu,,,, benarlah apa yg bermain difikiran anda bahawa kad tersebut adalah kad undangan kemajlis yg bakal dipenuhi dengan tenda dan kemeriahan. apa perasaan anda yer???
kalu saya: "saya merasakan bagai ada pisau tajam yg menusuk2 ke dalam hati saya dengan meninggalkan luka yg sangat mendalam, luka yg tidak akan terubat sampai bila"
kalu anda: bagaimana yer????
untuk mereka yg bakal mendirikan rumahtangga saya ucapkan selamat pengantin baru, selamat menempuhi alam kebahagiaan,,, saya doakan semoga rumahtangga anda bahagia hingga keakhir hayat. amin.
salam

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan