Isnin, 31 Mei 2010

~billionaire baru pulang dari bandung-jakarta 2nd~

salam....

aku nak sambung g citer trip aku nih.... sesampainyer aku kat bandung after 6hours travelling by tour bus, kami semua pun dibawa ke rumah2 atau toko2 yg menjual pelbagai jenis baranganseperti baju branded, tas tangan branded, kasut branded dan sebagainya.... waktu tempatan indonesia time tu pkul 9mlm so kat malaysia dah pkul 10mlm la kan,,, cuaca agak sejuk gak kat bandung coz pasal baru lepas hujan... mmg sejuk,,,, so 1st kedai yg aku n kwn2 masuk ialah kedai Donatello... terbaek pok... kalu mak aku bagi peruntukan dlm rm2000 mmg aku dah beli dah 1 kasut donatello tu... tp memandangkan aku ada bnyk g barang yg nak dibeli so aku telan liur jer tengok kasut2 tu sumer.... hukhukhuk

dalam keadaan demam yg belum reda lg tu aku dan kwn2 yg len sume teruskan lagi aktiviti shopping kami ke kedai seterusnya iaitu kedai Glamour... mmg glam abes,,, coz kat citu jual baju2 yg branded shja yer,,, seperti Polo, Ed Hardy pun ade,,, pastu Ben Sherman pn ade,,, pastu ade Guess, dan lain2,,, bnyk g la baju branded yg kite sume leh dpt kt k.l ade kt citu... so aku amek keputusan xbeli ape2 pun brg yg aku leh dpt kt k.l... pastu kami terus lagi masuk kedai2 len seperti kedai Blossom, jet menda ntah lupa aku nama kedai nih,,, jet shop kot.... ntah la... pastu kami g kedai uptown shop, victoria shop dan laen2 lagi,,,, haihhh mlm 1st day tu mmg aku xmembeli pun coz aku pikir aku ada lagi 3hari kt indonesia tu,,, heheheh kalu shopping on that nite mmg xberduit la aku....

okeh pastu kami meneruskan lagi perjalanan ke bandung restro untuk makan,,, malam tu kami disajikan makanan Sunda... mmg terbaek la restro tu coz lauk die sedap and kedai cam menarik... nanti aku upload pictures yer,,, harap bersabar... heheheheh okeh antara lauk yg disediakan ialah ikang kaloi bakar, sambal petis, ulam2an, ayam kampung goreng, sup sayur... mmg terbaeklah... aku yg demam pun boleh berselera nak mkn,,, hohohoho pastu aku order lak juice sirsak iaitu juice yg diekstrakan dari durian belanda... pekat and 100% juice durian belanda okeh, mmg sedap giler... kwn2 yg len order fruit tea, sedap gak la,,, ade rase apple..

lepas sumer da kenyang, pak tavip bawa la kami ke hotel royal dago... 3star hotel, xde lift and boleh lah utk kami yg muda2 dpt hotel gitu... 1st impression aku masuk bilik hotel tu aku pikir bilik tu okeh la not bad, tapi bila nak pasang aircond die mmg menguji kesabaran gak la,,, nak tau nape??? aircond die mmg oldskul abes, zaman jahiliah punyer kot... haihhh aku and ilah dah pening dah coz aircond tu xsejuk pun,,,, tapi oleh kerna badan da letih and ngantuk gile aku pun tido gak la ngan nyamannya,,, tapi sebelum tu aku makan ubat dulu tau,,, takot nanti demam melarat lak kan.... hehehheeh

orait abis citer 1st day.... nanti aku sambung lak second day punyer stoli yer... heheheh gambar aku kena delay dulu tau,,,, sabar


0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan