Isnin, 24 Mei 2010

~Trip to jkt = packing, convert MYR to IDR, search for sandle, planning things to buy~

salam,,,

aku ngah fenin nih, ape yg aku nk bawa g sana yer??? sila lihat list kt bawah ni:

  1. baju, seluar (opkos la kena bawa kn)
  2. sandle (ni konpius ckit, coz aku nak beli kt sana gak, pastu nak bawa lgi... mmm)
  3. makeup, toiletries, all those stuff (aku bawa separuh jer, coz travel2 ni xperlu la makeup tebal2, tp sunblock with spf15 tu mmg kna bawa yer, nanti legam lak kt sana DKK)
  4. scarf (bawa 2 jer, coz nti aku beli jer kt sana)
  5. telekung (ini penting yer, sgt penting dlm hidup aku)
  6. laptop (aku cam nak bawa, pastu bila pikir bebannye aku cam... xperla simpan je kat umah)
  7. camera & v-cam (ni pun penting yer, charger dia lg penting)
  8. handbag (kompem xbawa)
  9. lagi ape ntah..... mmmm

ha stakat ni, ni jer yg aku terpikir nak bawa... lagipun kami semua g sana xlama pun... 4hari 3malam. 26may10, pkul 1.45pm kami semua betolak dri LCCT then 29may10, pkul 11.45pm kami betolak lak dri JKT airport.... haiyaaa kejap jer,,, kan best pat cuti lama2, leh aku hilangkan  stress yg terbuku didalam hati nih...

okeh2 xmau dah bersedih2 nih.. aku pun cuti nak rilex2 kan... jadi sepanjang aku kat sana korang doa2kan la keselamatan dan kesihatan aku yer (sebab skang ni ngah demam nih, takut aku antibodi xstabil lgi... H1N1)... lagi satu, aku nak minta maaf kalu aku ada tersalah kata, terkasar bahasa, terbuat korang marah, terbuat korang sakit hati, teramek or terpakai barang korang... and halalkanlah segala yg aku termakan, terminum. aku minta maaf sangat2, (buatlah aku xjumpe korang lagi pasni kan, ajal maut ditangan tuhan)

lastly, kalu nak kirim ape2 boleh,,,, korang kirim jer duit kat aku... pastu aku kompem akan belikan barang utk korang... huhuhu buah tangan insyallah aku belikan nanti yer,,, xde la yg grand2 sangat, tapi cukuplah sebagai tanda ingatan aku kat korang... g pun aku bukan orang penting lagi,,,, btol x??? hukhukhuk aku yg baik ni la korang nak sakitkan,,,, xpe lah..... malas dah nak bercerita tentang cinta... sangat sakit...

dah2, aku kembali pada trip aku nih,,, kami pergi ramai2 tau... sume budak2 class... so ape2 hal, budak2 class aku ada jer disamping aku nanti... yang paling kompem nanti aku akan sebilik ngan E-lah... hohoohoh suka aku,,, best fwen bedua ini akan berjimba disana... pakwad, ang jangan risau yer, nanti aku jaga e-lah elok2 yer... lalalalala......

okey lah, aku nak tulis menda lain lg.... tapi ngah demam ni otak cam blank jer kan... hehehhe nanti aku update gak lah gambo aku wat kenduri tahlil 22may aritu... insyallah.

see u guys later...
sayonara,
arigato...

salam <3

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan