Ahad, 25 Julai 2010

::rabun aku makin rabun::

salam,

kawan2, kalau jalan2 kat mana2 and then terserempak ngan aku korang tegur2 la yer... heheheh bukan aku tak mau tegur dulu, tapi aku rabun tinggi la... hmmm dah pakai spec pun masih cam kurang memuaskan lagi...
aku punye rabun jauh tak ada lah tinggi... tapi rabun silau ni ha membuatkan aku runsing sangat2... melampau2 rabun silau nih sampai +200 power nyer.... hmmmm setakat nih kalu driving siang aku okeh lagi, tapi kalu driving malam aku agak susah sikit... aku nampak lampu jalan tu berpecah2 then sumer menda jadi blur jer... haihhhhh.... kena tuka spec lagi kot... uuuwwwwaaa abis bajet untuk semester ni.

kepada yg tak rabun tu, bersyukurlah dengan pemberian Tuhan. sebab tak best la rabun ni, pandang tak puas... huhuhuhu ok lah, aku ngah amalkan makan carrot nih, suppliment utk mata, and air zam2 titikan kt mata... harap mujarab lah... insyallah dengan izin Tuhan.

jumpa lagi nanti yer....

salam sayang
::AMNA LUNA::

0 comments:

:a: :b: :c: :d: :e: :f: :g: :h: :i: :j: :k: :l: :m: :n:

Catat Ulasan